Deze website maakt gebruik van cookies voor interne analysedoeleinden en voor het goed laten functioneren van de website.
Door op deze website te blijven en verder te surfen gaat u akkoord met het plaatsen van de benodigde cookies en helpt u ons het gebruikersgemak van onze website te kunnen verbeteren. Dank u wel!

Meer info over de cookie regelgeving

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens: 4CAMPERS, info@4campers.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar 4CAMPERS bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Zoeken

Menu

Delen

Maak een gratis account aan om vind ik leuk items op te slaan.

Aanmelden

Maak een gratis account aan om verlanglijstjes te gebruiken.

Aanmelden